Loading
Ha d’arribar en contacte BICISANVI en qualsevol de les seves cançons disponibles (en persona a l’oficina dels avenços Gbici, a través de telèfon o correu electrònic) i nostra voluntat tècnics processat la incidència de forma ràpida i senzilla.

Per obtenir més informació sobre com contactar amb BICISANVI, si us plau, visiteu la secció de ‘Contacte’

L’error més comú d’aquest tipus d’incident es refereix a un bloqueig de la targeta per l’equivocació d’entrar en el número PIN per 3 vegades en una fila.

Un altre problema pot ser que la subscripció ha expirat, així que cal renovar-lo.

Aquests problemes bloquejats per la targeta de la seguretat, així que ha de ser posat en contacte amb el nostre Departament de servei, amb una visita a l’oficina de BICISANVI, telefònicament o per correu electrònic.

Per obtenir més informació sobre com contactar amb BICISANVI, si us plau, visiteu la secció de ‘Contacte’

D’aquesta manera, la processarem la incidència i pot utilitzar la moto correctament.

Si es produeix aquest cas, el procediment habitual és el buscar un altre Banc proper amb espai per deixar la bicicleta.

Recordeu que MAI cal deixar la bicicleta SENSE ÀNCORA en el blocatge. Vostè hauria no es dóna suport o al costat del llit, ja que és RESPONSABILITAT de l’USUARI si no segura ancorats.

Aquests casos són molt rars i en general no a perquè els nostres tècnics rotar diverses vegades al dia bicicletes així que aquesta situació no s’arriba

En primer lloc, assegureu-vos que avaria permet circular amb seguretat. En cas contrari, abaixar-se la moto amb precaució.

Una vegada que està garantida la seguretat, procedirà a la devolució de la bicicleta a una de les estacions del sistema.

Després de passar la targeta en el PIM i. després de validar la targeta amb la seva contrasenya triar incidència informe.

També si us plau contactar amb el nostre personal de manteniment trucant al número de telèfon que apareix en el PIM i carnet d’usuari o a l’oficina de BICISANVI.

Per obtenir més informació sobre com contactar amb BICISANVI, si us plau, visiteu la secció de ‘Contacte’

Aquesta incidència es registrarà pel nostre personal de manteniment que fixarà la bicicleta tan aviat com sigui possible.

Si en el curs d’ús diari una base queda buida, com informar aquest fet està entrant en la base d’incidència amb l’origen de l’estació d’assumpte buida.

Per fer això, simplement passar el nostre carnet de soci i després d’introduir el número PIN trobarà una opció d’incidència de l’informe.

Aquesta incidència es produeix molt poques vegades, ja que els nostres tècnics girar motos diverses vegades al dia quan una biga estigui ple o buit.

El primer que en aquests casos és assegurar-se que la bicicleta és retornat correctament, fent un suau moviment de tornada endavant que confirmar que la bicicleta correctament s’assegura.

Un cop fet, si no rebem un xiulet confirmació normalment és degut a una caiguda en la línia de l’estació, de manera que no es declara que retorn central.

No obstant això, aquestes retallades línia tendeixen a convenir tan aviat com sigui possible pels nostres tècnics.